Zoli egy kis reggeli dugó miatt kivételesen pontosan érkezett, amúgy Ő szokott lenni a notórius korán jövő és néha emiatt nem hagy addig aludni, amíg lehetne. :) Kálmán, a sportman, három pólóban (és kivételesen kabátban is) érkezett a megszokott biciklijén, mit sem törődve a hóeséssel és a röpködő mínuszokkal. Kriszti újabb munkakörben igyekszik két vállra fektetni a bacilusokat, egyelőre váltakozó sikerrel, még egyik fél sem adta fel a küzdelmet.
Zoli gyorsan kicsiszolta kézzel és géppel a horgonykamra belsejét, a vasalatok berakása után már csak két rétegben ki kell gélezni. Ezután a nap fennmaradó részében a bal hátsó kabin padlójával foglalatoskodott, a vízátvezető furatok elkészítésében Kálmán is segített, majd sűrített gyantával be lettek ragasztva a behelyezett fűtéscső darabok, a sarkok és illesztések, az egész körbe lett gélezve, beleértve a padlólap alsó felét is. Ezután a 2 padlólap darab le lett csavarozva, csavarfejek és oldalhézagok kigittelve, majd lecsiszolva. Az utóbbi két művelet egymás után többször is.
Ezalatt Kálmánnal és Krisztivel az elektromos rendszer kialakításán fáradoztunk. Ma az alapvezetékeket (betáp + gerincek), a szalon világítását és az orrkabinba való beállásokat csináltuk meg, a jelenlegi tempónkkal számolva még legalább egy nap szükséges a befejezéshez. A belső vezeték kialakításoknál 1,5-es rézvezetékeket használunk gégecsövekben vezetve. A gégecsöveket műanyag vezeték-kötegelővel kombinált kárpitos belövővel rögzítjük. (Na akinek ez a mondat nem volt érthető az reklamáljon! :) ) Krisztinek késő délután még a honlap fejlesztgetésére is volt kis ereje, hamarosan fel lesznek töltve a horvát túracélpontok.
A lassan rendszeres este hatos zárórát takarítással most is sikerült tartanunk.