A tegnap esti ötletem átültettem a gyakorlatba, kimartam egy kör alakú lemezt, kicseréltem a marógép alján található műanyag lappal és készen is lett a célszerszám. 16mm átmérőjű marófejet használtam a maráshoz, ebből a biztonság kedvéért egyből kettő is akadt és ennek a méretnek (no meg a körlemezemnek) megfelelően állítottam be a vezetőlécek távolságát a lyukak jelenlegi széleitől. A nehézség abban rejlett, hogy csak a dekorit lapon kívül tudtam rögzíteni, a falakon, illetve a padlón. Egy egész sablon rendszert szerkesztettem, ami mellett két óra alatt végig tudtam marni a 7 áttörést. Elég jól néz ki, talán még jobban, mint az előző változatban. Több nehézség is akadt azért eközben. Az egyik az, hogy a marógép két helyen is „elfelejtette” a magasságot (pedig ez két helyen is rögzítve lett), így a többlet bemarásokat ki kellett glettelni. A másik pedig az, hogy a kialakított peremeket az eredeti változathoz képest nem lehet már élfóliával borítani, hiszen ez meglátszana fölülről. A megoldás az lesz, hogy a perem festve lesz, egy hasonló árnyalatú festékkel, mint maga a dekorit, majd több rétegben lelakkozva, hogy ne koszolódjon. Este Zoli volt még egy kicsit segíteni, ezalatt kitakarítottuk a hajót az újabb forgácskupacoktól és végre kikerültek a terheléshez használt betonkockák is .
Szalon padlóáttörések újramarása
2009.03.16. 11:33 | Boatbuilder | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://extremeadventure2009.blog.hu/api/trackback/id/tr91007247
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.