Tegnap sikeresen elment fél napunk azzal, hogy az egyébként szerencsés körülmények között megbetegedett autót istápoljuk, ma erre még 3 órát szántunk, körülbelül ennyi idő kellett elméletileg arra, hogy elvontassuk szegényt. Kálmán dél körül ígérte magát, a délelőttöt kihasználtuk arra, hogy az asztalosműhelyből kölcsönkérjük a lamellós gépet és összecsapoljuk a tegnap elkészült orrkabinba való ágydarabokat. Ezzel párhuzamosan összeragasztottunk még egy szekrény előlapot is az egyik hátsó kabinból, ez a múltkor elmaradt. Lassan egészen sok félkész termékünk lesz, ezek tulajdonképpen csak a dekorit lapok felragasztására várnak és ugranak szépen be is a helyükre. A gép tárcsája már eléggé meg van kopva és már szinte égeti a fát, épp éleztetés előtt van, ezért rákötöttük a porszívóra közvetlenül, de így sem úsztuk meg a szmogot… A ragasztási pontoknál plusz rétegelt lemezeket és asztalos szorítókat alkalmazunk, így szinte tökéletesek lesznek az illesztések, de a csiszolást és glettelést ezután sem ússzuk meg.
Kálmán új időpontja a fél kettő volt, ekkora be is futott és nekiálltunk, hogy az Ő kocsija mögé kössük a miénket… pontosan csak nekiálltunk volna… kiderült, hogy a vontatószem hiányzik az autójából. Ez egy lökhárítóba betekerhető csavar tulajdonképpen a végén egy szemmel, de azért, hogy mindenképpen meg kelljen venned az eredetit, a gyártók variálnak a menet emelkedésével, a csavar átmérőjével és még azzal is, hogy bal vagy jobbmenetes az a bizonyos 50 forintos vasdarab. Mivel Kálmánnak más dolga is akadt és több helyi autóról sem sikerült odapasszoló darabot találnunk, elment. Egy Opel márkakereskedésben bruttó
Hét óra után értünk vissza, nem volt kedvünk már semmihez csak kicsit pihenni. Elhatároztuk, hogy holnap korán kezdünk, így indulok is lefeküdni…