A tegnap beszabott padlóburkoló lap azon szélét, amelyik a középső sávval találkozik le kellene egyenesre vágni a kisebb szállítási sérülések miatt (apró kitöredezések), ezt visznt csak az asztalos műhelyben tudjuk megoldani helyhiány miatt. Ők viszont ma külső munkán voltak, így más munka után kellett néznünk.
Ez a bak hegesztés lett, amivel lassan de biztosan haladunk. Először a hajót jelenleg is tartó bakok alól (!) kell kiszednünk a csővázat, mert ebből fog készülni az egész keret. Mondanom sem kell, hogy nem szeretném ha még egyszer rámesne a lassan 4 tonnás hajó... így kellő biztonsági intézkedések mellett, inkább lassabban, de óvatosabban közelítjük a témát. Ma elkészült az első és a hátsó tartóív, amibe a test beleül és az ezek alátámasztásául szolgáló függőleges csődarabok fele is be lett hegesztve. Tulajdonképpen készítünk egy felső és egy alsó keretet - az alsó kap négy nagy teherbírású kereket - és a két rész távolságát állíthatóra készítjük, hogy a tőkesúly "felpróbálása" után is ki tudjuk tolni a hajót a hangárból.