Zaklatott éjszaka után csak 11 körül láttunk neki a munkáknak, Kriszti a honlapot bűvöli folyamatosan, én az utolsó de valahogy mindig megmaradó teak ülőlap befejezését tűztem ki első és legfontosabb célomnak. Mire Kálmán megjött, addigra majdnem végeztem is vele. Ő az előző javítások feleslegeit vágta le sniccerrel (a fugázásnál kitüremkedő részeket a Sika-ból), én pedig nekiláttam az utolsó rész kifugázásának. 2 nap száradás és ezt is feldolgozzuk majd… lesz majd egy kis csiszolás is rajtuk a felragasztás előtt. Nem tudom Peti, hogy Te hogyan csinálod, de nekünk se a nylonról nem lehet lehúzni a fugázót, se a pauszról, de bosszúból jól lecsiszoljuk szalagcsiszolóval!
A következő lépés a kormánycsonk beragasztása volt, pontosabban annak az elliptikus lyuknak a csonknak megfelelő méretre történő kitöltése, amit tegnap egy kicsit nagyobbra vágtunk. A csonkot körberagasztottuk úgy, hogy abból ki tudjuk majd húzni a csődarabot és kitöltöttük a körülötte lévő rést sűrített epoxy gyantával (FM21i + T16 (20%)+Sicomin üvegpor 20g/100g)
A fedélzeti nyílásokat nem szeretném rétegelt lemezből készíteni, mert ezek fokozottan víznek lesznek kitéve és az éleket elég nehéz lelaminálni. Ezért a poliészter lapgyártáson felbuzdulva epoxiból készítettünk ilyen lapot. Ez úgy nézett ki, hogy üveglapra kentünk 2 réteg epoxy gélt, majd kapott 1 réteg fátylat (szövet és nem paplan), 1 réteg 300 grammos szövetet, 1 réteg 6 mm-es airex habot, és a legvégén még egy réteg 300g-os szövetet. Holnapra ez megköt és egyszerűen kivágjuk majd a megfelelő méretű lapokat. A horgonykamránál teszünk még bele merevítő bordákat is alulra, hogy lehessen rajta „ugrálni”. A képekkel még adós vagyok, de holnap már tényleg megpróbálok fotózni…