Kálmán tízre jött hozzánk és kicsit bepótoltuk a magánéleti dolgaink kibeszélését + segített nekünk egy kis meglepetés készítésében az Ünnepek közeledtével. Így a szó szoros értelmében vett munkát csak dél előtt nem sokkal kezdtük el. Kriszti ezalatt nekiállt egy finom ebéd elkészítésének, ami ma csirkepörkölt volt rizzsel. Ha a hangulatot is értékeljük, akkor hetes osztályzatot kapna... ha csak a kaját, akkor ötöst :)
Kálmánnal tovább gyártottuk a poliészter lapokat, annyi változtatással, hogy a második réteg után beleragasztottuk a régebben még a sablon széléhez készített darabokat. Tulajdonképpen "Recycling" volt, csak itt épp nem csak környezetvédelmi, hanem anyagi okokból is. Miért is dobnánk ki azt ami teljesen jól felhasználható még? A lapok közötti hézagokat poliészter sűrített gyantával töltöttük ki, ugyanúgy eurocell töltőanyaggal mint az epoxynál szoktuk. A két kabin és a kormánycsonk találkozásánál mindkét kabinból le lesz csípve egy sarok, az ide illő ferde falat is elkezdtem legyártani és egy szerelőnyílást is tettem rá. Kettőkor megjött Zoli és hol az egyikünknek, hol a másikunknak segített. Kálmánnak négy óra előtt el kellett mennie, mi még fél hétig folytattuk a munkát. Kicsit átvariáltuk a tegnap egyszer már felrakott "kárpit-alátét lapokat", szabtunk le újakat is, folytattuk a tegnapi anyagok glettelését, javítását és az egyik kabinban megcsináltam a villanyszerelés oda vonatkozó részét. Természetesen lesznek még kábelek (betáp, hátsó fények, motor vezeték, műszerek, stb.) amik még érintik ezt a kabint, de a világítások, kapcsolók kábelei már bent vannak. Ezeket nem is csövezem be mert felesleges - szabadon szerelhetőek lesznek a kárpit alatt - egyszerűen egy kárpitos géppel rátűzöm a bordákra - merevítésekre.
A mai történések nem igazán látványosak, ezért képek majd csak holnap lesznek!