Délelőtt elmentünk Krisztivel kicsit építési anyagokat üldözni. Először bementünk a Brico-ba, hogy kicseréltessük az elromlott rezgőcsiszolónkat, de az épp elfogyott. Festéket és ragasztót nem találtunk, így következett a Platform. Itt volt festék (Trilak Unikolor egykomponensű vízbázisú) és vettünk egy doboz késtapaszt, de ragasztóból csak kis kiszerelésű és meglehetősen drága volt, így következett a kisebb festékbolt ahova szoktunk járni. Hogy semmi ne lehessen tökéletes a Henkel Ponal itt sem volt, de még a Patex vízálló faipari ragasztója sem, ellenben volt egy saját „palackozású” elviekben megfelelő Svéd ragasztójuk. Kicsit gyanúsan olcsó volt és a palackra celux-al ráragasztott A4-es papírlap sem volt bizalomgerjesztő, de gondoltuk kipróbáljuk.
Kálmán reggel elég rosszul volt, de fél tizenkettőre már rendbe szedte magát és elkezdte lecsiszolni a bal hátsó kabin ágy belsejét, amit még Zoli glettelt ki vagy egy hónappal ezelőtt. Én a szemközti kabinban lévő szekrény belsejét kezdtem el rendbe szedni, ezt később Kriszti lefestette. Kálmán eközben késtapasszal kijavította az ágybelső glettelési hibáit. A következő lépés az orrkabin padlójának burkolása volt. A méretek levétele után a kontúrokat kivágtuk a hajó tetején sniccerrel, majd az apróbb igazításokat felsőmaróval végeztük. Kálmánnak hat körül el kellett mennie, így a ragasztási munkákat már ketten fejeztük be. Este kilencre lettünk készen, a leburkolt padlórészt egyenletesen leterheltük betonkockákkal, természetesen a sérülések elkerülése érdekében egy réteg rétegelt lemezt tettünk a kettő közé. Vártuk a reggelt, hogy végre láthassuk a művünket. A még jobb hatás érdekében az ágyelőlapot is visszacsavaroztuk a helyére…