Tegnap éjjel, de mondhatom, hogy ma hajnalban a hajómotorral és egyéb felszerelések beszerzésével kapcsolatban folytattam egyeztetéseket Európa sok pontján még több hivatásos forgalmazóval és magánemberrel. Aprólékos és időt rabló tevékenység, de sikerült hatékonyságot csempésznem a dologba és jó úton haladunk. Hátulütője is van persze a történetnek, ráment a fél délelőtt, mire magamhoz tértem. Elszaladtam a helyi csapágyas cégünkhöz, hogy a másoló marófejeinkhez, amikkel a szalon leendő burkolatából majd kivágjuk a padlóáttöréseket, új csapágyakat szerezzek, de ezzel a mérettel már nem foglalkoznak raktárról, de a jövő héten jelzik majd, hogy esetleg be tudják-e majd szerezni. Szaladgáltam még pár apróságért a helyi boltokba, így csak délután értem vissza. A szalonban kigletteltem azt a pár kisebb hibát, ami még a teljes kipakolás után maradt. Zoli is jött segíteni, lecsiszolta a javításokat és együtt lemartuk a már előkészített és méretre vágott dekoritot azon az oldalon, ami a leendő skipper ágy felé esik, ott gyárilag volt néhány apróbb hiba, ami az illesztés mentén látszott volna. A leragasztásnak is nekiláttunk egy alapos takarítás után, lekentük Henkel Ponal-al mindkét oldalt (itt voltak nehézségek a helyhiány miatt, de áthidaltuk), ám a lefektetésnél adódott egy kisebb gubanc a lap méretéből kifolyólag (kb. 340*130cm) és pont egy nagyon szem előtt lévő helyen beszakadt. Kisebb tanakodás után visszaszedtük az egészet, mert teljesen biztos, hogy zavarta volna a szemem és az orrkabinban már tapasztaltam a leragasztás utáni visszavésés menetét. Így a padlón is csak egy 10 percet kell majd csiszolni és a dekoritot is fel tudjuk majd használni kisebb részeknél. A hátsó oldalt egy kicsit meg kell majd csiszolnunk excenter csiszolóval. Holnap reggel újból nekilátunk és olyan darabokból fogjuk elkészíteni a burkolást, amiben nem lesznek negatív sarkok, hogy elkerülhessük a hasonló baleseteket.