Reggel 9-re jött Kálmán, aki az elmúlt héten kicsit szabadságon volt, és most újult erővel vetette magát a munkába. Megmutattam neki a teak burkolatokat, az elkezdett elemeket befejezte és egy új elemet kifugázott. Zoli bankos ügyintézést tartott délelőtt és csak fél egy körül jött meg. Addig én nekiálltam az utolsó teak-es résznek, ami a másik íves elemeket is tartalmazó cockpit pad, tehát nem a leggyorsabb rész. Kisebb megszakításokkal a hátsó ülőkét sikerült befejeznem, közben gletteltem, Kálmánnak segítettem, majd délután elkezdtük a szalon ablakainak kialakítását. A fedélzet megerősítésének lenyúlásait kellett visszacsiszolni és a kabin falának egyeletlenségeit kijavítani, de ez is több mint 3 óráig eltartott. Kriszti a honlapunk anyagainak készítette össze egész nap, több hetes meló lesz, de egyszer ezt is meg kell csinálni… Kálmán beszabta a plexi ablakokat is, ezt még méretre igazítottuk a helyén és átmenő csavar furatokat is készítettünk. A fáradtság és a koncentráció hiánya nálam is felütötte a fejét… csodálkozom, hogy csak most, és a rossz oldalukat maszkoltuk fel és csiszoltuk le az ablakoknak, de szerencsére meg tudtuk cserélni a két oldalt, így nem lett a kuka martaléka a délutáni munkánk, és plusz 1 óra alatt sikerült az átszabás is. Viszont lesz Kb. negyven felesleges lyuk, amit majd ki kell javítanunk holnap. Ennek ellenére jó napot zártunk, talán holnap már az összes külső munka befejeződik, a teak project is, a szalon 5 felső ablaka közül 3 is helyére kerülhet, a többihez a plexi alapanyagok csak a jövő hét végén érkeznek meg. Holnap lesznek fent képek a hét eredményeiről!