Extreme Sailing Adventure 2009

Egy különleges vitorlás kalandot tervezünk 2009-re... az előkészületek már 2007 óta folynak... gyere és légy Te is részese!

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

HTML

Horgonykamra készítés és természetesen fűtés...

2009.01.04. 23:02 | Boatbuilder | Szólj hozzá!

Vasárnapra kivételesen rövidebb napot terveztünk mint általában, délután 3 órára céloztuk meg azt a pillanatot amikor a kalapács majd kiesik a kezünkből. Zoli a fűtés befejezésének állt neki, én a hajóban folytattam a munkát, Kriszti pedig még mindig táppénzen van... holnapig írta ki magát.

A fűtésen sok izgalmas leírnivaló nincsen, folyamatos harc ez a jégdugók és a légbuborékok ellen. Kicsit kilátástalan és abszolút gazdaságtalan vállalkozás, de a nap végére a 6 radiátorból már 4 működött, kíváncsian várjuk, hogy holnap reggelig ebből mennyi marad. Az elvi teória szerint nem lehetne semmi gond, de mivel a termosztát egy fenti irodában lévő hőmérsékletet nézi, néha előfordul, hogy pár óráig meg sem mozdul a kazán és ez pont elég ahhoz, hogy visszafagyjanak a csövek. Káosz.

Én szerencsésebbnek mondhattam magam a horgonykamrával, hiszen a plafon része már tegnap elkészült, a nyílás peremmel együtt már régebben, az oldalfalai a hajótest belső oldalai, összesen tehát az alját és az orrkabin felőli oldalát kellett megépíteni. Maradt még másfél "tábla" anyagom a régebben kivágott kabinajtókból, ezeket használtam fel építőlemeznek. Akik nem olvasták volna az előzményeket, azoknak annyit kell tudniuk erről, hogy a belső válaszfalak a testhez hasonlóan lécekből épültek, két oldalról 1-1 réteg 300g/m2 -es szövettel készült epoxi laminátot kaptak, és ebből egyszerűen kivágtuk az ajtók helyét. A kivágott anyagból készült a hátsó két kabin elválasztó fala, és most a horgonykamra falai is. Pár kisebb toldással megúsztam az illesztéseket. A kabin felőli oldalt ideiglenesen nyitva hagytam még, mert könnyeben el tudjuk majd végezni a belső munkák nagy részét a kabinból mint a felső ajtónyíláson keresztül. Addig amíg be nem ragasztjuk a lapokat ideiglenesen hozzácsavaroztam a hajótest oldalához. A széleket sűrített gyantával két oldalról kikenjük és a nagyobb igénybevételnek kitett felületek miatt két réteggel fogjuk lelaminálni őket. De majd csak holnap, hiszen fél négy is elmúlt mire földet ért az a bizonyos kalapács...

A bejegyzés trackback címe:

https://extremeadventure2009.blog.hu/api/trackback/id/tr92858147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása