Extreme Sailing Adventure 2009

Egy különleges vitorlás kalandot tervezünk 2009-re... az előkészületek már 2007 óta folynak... gyere és légy Te is részese!

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

HTML

Nézettségi rekord döntés... laminálási és bútorozási munkák

2009.01.07. 23:22 | Boatbuilder | Szólj hozzá!

Több on-line csatornán is folyt némi kampány a blog népszerűsítése érdekében és ez Kriszti érdeme, a nézettségünk kb. hatszorosára nőtt egy nap alatt, az oldalletöltések száma pedig az előző hónap átlagának a hússzorosára.

Azért, hogy ez a szám még tovább emelkedhessen a továbbiakban is sokat dolgozunk majd azon, hogy friss naprakész információkkal és képekkel lássunk el Titeket. A képek az utóbbi időkben kicsit elmaradtak, de ezt főleg az időhiány okozta és persze az, hogy nem olyan jellegű munkák folytak, amik fényképen is „átjöttek” volna számotokra. A mai eredményekről holnap, nappali fénynél fogunk fotókat készíteni, most már késő éjszaka van…

A munkafolyamatokat pedig most fogom leírni. Reggel a szokásos kilenc órakor Zoli érkezett elsőnek. A tegnapi laminálási és gélezési munkák után a vödröket tisztította meg a maradékoktól, amíg én még ébredezve megnéztem, hogy hogyan állok a virtuális Vendée-Globe-on. Örömmel konstatáltam, hogy lassan kezdek feljönni abba a pozícióba, amit még a verseny „elején” (38.nap) az utolsó (azaz 267200) pozícióból szerettem volna elérni. Akkor azt gondoltam, hogy a 100000-ik hely lenne a reális, jelenleg 121257-ik vagyok és van még pár nap hátra… olyan 20-30…

Ezután a bal hátsó kabin padlóját kezdtük el csinálni, itt merevítő bordázatot készítettünk a padlólap alá, leszabtuk a padlólapokat is (2 darabból áll és van benne egy kis törés a hajótest alakja miatt) és elkezdtük a padlóátfolyókat is behelyezni.

Kriszti kicsit rosszabbul lett a tegnaphoz képest, fejfájással is ébredt, így csak kisebb dolgokban tudott segíteni nekünk, főleg Kálmánnak. Kálmán fél tizenegy után nem sokkal érkezett kb. két hét kihagyás után. Hiányzott is már neki a mi kis nevenincs hajónk :) Kálmán nekem kezdett segíteni a padlóbordák kivágásánál, amíg Zoli lebontotta a horgonykamra ideiglenes alátámasztásait (a laminálási munkák idejére), és a kabin felőli oldalon is körberagasztotta mindkét oldalfalat. A belső oldali laminálásokat az ez irányú tapasztalatokban bővelkedő Kálmán vette át.

Zolival egész nap jól elvoltunk a padlóépítéssel, mindezt úgy, hogy a teljes befejezés csak holnap délre várható… Kálmán a villanyszerelési munkákat folytatta, a hajó jobb oldalán lévő gégecsöveket fűzte végig és az orrkabinban lévő átvezetőket, amikben részben az árbocba futó kábelek kerülnek, másrészt a bal oldalra átfutó körök.

Hat óra után kezdtünk takarítani. Ez a művelet már kezd rutinszerűvé válni, egészen másként indul a munka egy tiszta hajóban…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extremeadventure2009.blog.hu/api/trackback/id/tr19864745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása